rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Wednesday, January 14, 2009

Pertukaran Penyelaras SMPI



Assalamualaikum

Untuk makluman kepada semua sahabat SMPI, program SMPI pada semester ini telah mendapat khidmat penyelaras yang baru bagi menggantikan penyelaras yang lama iaitu Dr Ahmad Zuhdi. Penyelaras yang dimaksudkan ialah pensyarah di Jabatan Fiqh dan Usul iaitu Prof. Madya Dr shamsiah mohamad. Untuk maklumah sahabat-sahabat juga, beliau juga merupakan bekas penyelaras SMPI selama lima tahun antara tahun 2000 sehingga 2005 dan diakui mempunyai banyak pengalaman dalam memimpin SMPI.

Kepada sahabat-sahabat yang menhadapi sebarang masalah berkaitan program SMPI bolehlah terus berjumpa beliau di pejabat SMPI. Untuk mengenali beliau dengan lebih dekat sila klik di sini.



Ucapan TAHNIAH dan SELAMAT DATANG sekali lagi kepada ustazah atas keikhlasan dan kesudian beliau untuk bersama-sama keluarga SMPI yang diakui mempunyai ahli yang teramai di Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya. Selain itu kerjasama dari sahabat-sahabat SMPI amatlah ustazah harapkan supaya segala perkara yang berkaitan SMPI dapat dilaksanakan dengan jayanya dan tidak menimbulkan banyak masalah.

Disini dipetik satu kata-kata beliau dalam Perjumpaan pertama beliau bersama barisan Majlis Tertinggi Pusat dan Ketua-ketua dan Timbalan-timbalan Batch:
"Bertindaklah secara profesional dan jauhkan emosi dalam melakukan tindakan"

2 comments:

Hasmora said...

salam

selamat datang ustazah...

Cinta Buku Online said...

semoga kehadiran ustazah menyerikan lagi SMPI tahun ini