rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Monday, July 14, 2008

Masalah ooo masalah...

Sudah menjadi kelaziman setiap semester untuk semua batch akan hadapi masalah dengan pendaftaran subjek, namun semester ini masalah lebih meruncing kerana turut melibatkan tahun satu. sepatutnya tiada masalah dengan tahun satu namun kerana Program tersilap beri cadangan subjek menyebabkan mereka terpaksa gugurkan subjek Pertuturan dlm pendidikan bahasa Arab dan harus mengisi dengan subjek lain.
Untuk perhatian adik-adik tahun satu sekalian, setelah diusahakan tauhid, Pengantar Usuluddin dan Nubuwwah war risalah; namun pensyarah bagi subjek2 tersebut tak akan buka kuota lagi. Apa yang kami usahakan ialah subjek Hubungan etnik. Oleh yang demikian bagi adik-adik yang belum cukup jam kredit dan sudah memberi nama untuk kelas Nubuwwah dan pengantar Usuluddin MESTI mengambil subjek hubungan etnik. Jadual asal Hubungan Etnik ialah pada hari rabu, namun oleh sebab bertindih dengan subjek lain maka ia diubah ke hari Jumaat. adik2 boleh online subjek hubungan etnik bermula hari selasa 15 Julai. Berikut maklumat tentang subjek Hubungan Etnik:
Kod: GXEX 1411
jadual: Jumaat (8.00 - 10.00 pg)
tempat: DKU
Pensyarah: nanti berkenalan sendiri :p
Untuk tahun empat pula, terutama Tekno Pi yg bermasalah untuk daftar terutama kelas hari Jumaat masih dalam perusahaan penyelesaiannya cuma sahabat harus cakna setiap masa dengan perkembangan. Yang bertambah masalah ialah kerana Ustaz Hashimi tiada di sisi kita pada semester ini. Kalau dia ada, masalah bukan lagi masalah. Jadi bersabarlah kerana kita semua sebenarnya dirundung mendung yang sama.
Untuk tahun dua dan tahun tiga jika ada masalah sila berhubung dengan ketua batch anda- Fadhil dan Tarmizi, dan mereka akan berhubung dengan kami; pembantu mahasiswa anda, selagi adanya kami di sini. :)
sekian arakian... sambung di lain ketika...

No comments: